امیر مجری تولیدکننده لباس مردانه در خصوص وجود حروف لاتین بر روی البسه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: من هیچ ایرادی در چاپ حروف لاتین بر روی البسه نمی‌بینم. زیرا از نظر یک تولیدکننده تنها پسند مشتری مهم است و بس. مباحث فرهنگی یک لباس به تولیدکنندگان مربوط نمی‌شود. در مورد این مسائل جامعه باید تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: البته باید این را بگویم که خود من به شخصه کارم تولید البسه زمستانی است و و حروف لاتین کمتر برایم کاربرد دارد اما حتی اگر قرار باشد روی ژاکت‌هایم از طرحی استفاده کنم مطمئنا حروف لاتین را انتخاب می‌کنم. زیرا برای من بیشتر زیبایی کار مهم است تا هر چیز دیگر.

وی افزود: همین چند وقت پیش بود که ابتکار یک جوان ایرانی به گوشم خورد. این جوان از اشعار فارسی بر روی تیشرت‌ها استفاده کرده بود و بلافاصله این تیشرت‌ها در بازار پر شد و مورد استقبال قرار گرفت. برای این جوان خلاق بسیار خوشحالم که تا این حد مبتکرانه خلاقیت به خرج داده است. هیچ ایرادی به یک کار زیبا وارد نیست و کسی پیدا نمی‌شود که این لباس را نپسندد. هر کسی نان خلاقیت خود را می‌خورد.

این تولیدکننده لباس در پایان تصریح کرد: استفاده از حروف لاتین اگر خلاف اعتقادات ما نباشد چه اشکالی دارد؟ ما حتی روی پول خود هم از حروف لاتین استفاده می‌کنیم. آیا این خلاف قانون است؟ این چیزی است که دنیا پسندیده. ما چرا باید در مقابلش ایستادگی کنیم؟

انتهای پیام/31