سیامک صفری؛ کارگردان نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: نمایشنامه "پسران آفتاب" از کمدی‌های مشهور نیل سایمون است و مدت ها بود تصمیم داشتم این نمایش را به صحنه بیاورم.

وی درباره داستان نمایش توضیح داد: داستان این نمایش‌ درباره دو بازیگر و دوست قدیمی است که پس از سال‌ها بازی در کنار هم، چند سالی است که با هم قهر کرده‌اند و به هیچ وجه حاضر به آشتی کردن نیستند، اما دست روزگار دوباره آنها را در کنار هم قرار می‌دهد.

صفری با بیان اینکه این نمایشنامه ظرفیت بالای برای اجرا در شرایط مختلف را دارا است تثریح کرد: "پسران آفتاب" یک بار در سال 1972 با بازی وودی آلن و در نیویورک به روی صحنه رفته است، در ایران نیز یک تله تئاتر با بازی مهدی هاشمی پخش و اجرایی نیز بر اساس این نمایشنامه به روی صحنه رفته است.

این بازیگر و کارگردان تئاتر افزود: بهاره رهنما، جواد عزتی، فرزین صابونی، صبا گرگین پور و جواد پولادی بازیگران نمایش هستند و قرار شده این اثر نمایشی از هفته آینده در سالن اصلی تئاتر شهر آغاز شود.

بر اساس این خبر، فردا اجرای نمایش "خانه سربی" نوشته و کار علی نرگس‌نژاد با بازی پانته‌آ پناهی‌ها، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، مینا ساداتی، فرزین صابونی و سیامک صفری خاتمه می یابد.

از جمعه 14 تیر ماه هم نمایش "پسران آفتاب" نوشته نیل سایمون، کارگردانی سیامک صفری و بازی سیامک صفری، فرزین صابونی، جواد عزتی، صبا گرگین‌پور، جواد پولادی و بهاره رهنما در تالار اصلی تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

انتهای پیام/52/53