به گزارش هنرآنلاین، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان، در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و کانون‌های مجری طرح آسمانی‌ها در بندرعباس، گفت: این طرح هر ساله با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تعطیلی مدارس در کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد سراسر استان با استقبال گسترده مخاطبان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح رشته‌های متنوع فرهنگی، هنری، فنی و حرفه‌ای، کمک آموزشی، ورزشی و اردویی پیش بینی شده است، افزود: نوجوانان و جوانان علاقمند می‌توانند با حضور در یکی از کانون‌های مجری طرح، پس از دریافت مشاوره در رشته مورد علاقه خود شرکت کنند.

به گفته پهلوانی، بهره‌گیری از مربیان با تجربه و متعهد، ارائه رشته‌های مختلف بر اساس نیاز روز، مدیریت امام جماعت بر اجرای طرح در مسجد، بازدیدهای منظم تیم نظارتی دبیرخانه کانون‌های مساجد و اعتماد و اطمینان خانواده‌ها به سلامت برنامه‌های این مراکز از جمله ویژگی‌های این طرح است.

وی برگزاری کلاس‌های صحیفه خوانی و آشنایی با شخصیت نورانی امام سجاد(ع) را یکی از برنامه‌های شاخص طرح آسمانی‌ها در سطح کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان هرمزگان ذکر کرد و گفت: طرح قرآنی 1447 با محوریت جزء 29 قرآن کریم نیز در قالب طرح اوقات فراغت اجرا می‌شود.

در ادامه مراسم حجت الاسلام امین اسماعیلی، معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان ضمن تشریح بندهای مختلف تفاهمنامه طرح آسمانی‌ها به سئوالات مدیران کانون ها پاسخ داد.

شایان ذکر است؛ در حال حاضر بیش از 110 کانون فرهنگی - هنری با مجوز رسمی دبیرخانه کانون‌های مساجد استان هرمزگان در شهرستان بندرعباس فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/