به گزارش هنرآنلاین، این جشنواره با حمایت اداره کل ارشاد و حوزه هنری لرستان و همچنین شهرداری خرم آباد از بیست و سوم تا بیست و پنجم مردادماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد برگزار می شود.

امیر دلفانی دبیر جشنواره تئاتر فصل نو در خصوص نحوه و هدف برگزاری جشنواره عنوان کرد: قرار بر این است دانش آموختگان و دانشجویان تئاتر بستری فراهم آورند تا چهره های جوان و جویای نام خرم آبادی فصل تازه ای از تئاتر را برای شهرمان رقم بزنند.

وی ادامه داد: همچنین از پیشکسوتان و بزرگان تئاتر دعوت به عمل آید تا دستانمان را به گرمی بفشارند تا در فصلی تازه همه با هم به افتخار پیشینه و اکنون تئاترمان کلاه از سر برداریم و قد خم کنیم.

بنابر این گزارش فراخوان جشنواره تئاتر فصل نو اول تیرماه سال جاری منتشر شد و پانزدهم مرداد ماه به بازبینی آثار هنرمندان و هنرجویان 15 تا 29 ساله شهر خرم آباد می نشیند.

در طول برگزاری این جشنواره که با بودجه ای اندک و همت دلسوزان تئاتر شهر خرم آباد آغاز شده است سه کارگاه آموزشی کوتاه مدت با حضور اساتید مجرب برگزار خواهد شد تا هنرجویان به رفع نواقص کار خود بپردازند.

به گفته امیر دلفانی دبیر جشنواره تئاتر فصل نو در این جشنواره از هفت هنرمند پیشکسوت تئاتر لرستان تجلیل به عمل خواهد آمد و جوایزی به رسم یادبود تقدیم گروههای نمایشی برگزیده جشنواره خواهد شد.

موسسه تئاتر آریاگران صحنه پیش از این برگزاری چند کارگاه آموزشی را در پرونده کاری خود دارد.

انتهای پیام/