به گزارش هنرآنلاین، اولین شب زمستان نوشته پیمان عباس زاده است که با بازی احسان عباس زاده داستان پسری دوره گرد را که از میان آشغالها و بازار کهنه فروشان کتاب جمع می کند و آنها را برای تامین معاش خود می فروشد ، به تصویر می کشد.

در این فیلم کوتاه 29 دقیقه ای پسر دوره گرد در نخستین شب زمستان به خاطر بسته بودن مغازه ها نمی تواند کتابها را بفروشد و به محل زندگی خود که داخل یک تاکسی کهنه است بر می گردد ولی از شدت سوز سرما مجبور به سوزاندن کتابهایی می شود که با زحمت زیاد آنها را پیدا کرده بود.

اولین شب زمستان با تصویر برداری محمد مستوفی، طراحی صحنه حسین دادگر، تدوین علی مردمی، آرش رفیعی و با صداگذاری آرش رفیعی طی سال گذشته در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان غربی تولید شده است.

در همین راستا فیلم کوتاه ده و ده دقیقه ساخته پیمان عباس زاده از ارومیه با موضوع صلح جهانی از طرف انجمن سینمای جوان ارومیه به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته است.

مرحله نهایی چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان با حضور 60 فیلم برگزیده از میان 601 اثر رسیده به دبیرخانه ، در چهاربخش پویا نمایی، تجربی، مستند و داستانی ازامروز دوشنبه تا سیزدهم تیرماه سال جاری در شهر کرد برگزار می شود.

انتهای پیام/