به گزارش هنرآنلاین، میثم بکتاشیان ، دبیر چهارمین جشنواره نمایش های کمدی اصفهان با اعلام این خبر گفت: 14 گروه نمایشی در مدت 6 روز فضایی شاد و هنرمندانه را به مردم نصف جهان هدیه می کنند.

وی با اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری اشاعه مفاهیم شهروندی در قالب نمایش های کمدی افزود: جشنواره نمایش های کمدی اصفهان امسال برای چهارمین سال پیاپی با همکاری کمیته فرهنگ شهروندی و مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

بکتاشیان خاطرنشان ساخت: گروه های هنری در مدت 6 روز جشنواره 28 اجرای نمایش را به روی صحنه خواهند برد، همچنین 3 برنامه خوانش نمایشنامه و 3 اجرای نمایش خیابانی بر تنوع جشنواره خواهد افزود.

وی از اجرای کارگاه های متعدد بازیگری و کارگردانی با حضور داوران خبر داد و تصریح کرد: زمان و مکان دقیق این کارگاه ها در روزهای آتی به اطلاع عموم خواهد رسید.

دبیر چهارمین جشنواره نمایش های کمدی اصفهان همچنین به مکان های اجرای جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره از 11 لغایت 16 تیرماه در تالار هنر و هنر سرای خورشید برگزار می شود.

داریوش مودبیان، فرهاد مهندس پور و جمشید خانیان سه داوری هستند که میثم بکتاشیان از آنها نام برد و تأکید کرد: جشنواره امسال جشنواره ای پرشور و حساس خواهد بود.

لازم به ذکر است نتایج چهارمین جشنواره نمایش های کمدی اصفهان و اولین جشنواره نمایشنامه نویسی کمدی شهروندی در آیین اختتامیه این جشنواره عصر روز چهارشنبه 17 تیرماه و از ساعت 18 عصر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/