محمدرضا عطایی‌فر در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: در حال آماده‌سازی نمایش "غربت پلاک 13" هستیم، که این اثر نمایشی ابتدا در جشنواره تئاتر ماه حوزه هنری اجرا می‎شود و پس از آن اجرای عمومی نمایش را در حوزه هنری خواهیم داشت.

عطایی فر با اشاره به سه اجرای این اثر در برلین ادامه داد: همچنین اجرای این اثر نمایشی در جشنواره تئاتر جنگ آلمان نیز قطعی شده است، این جشنواره مرتبط با نمایش‎هایی در حوزه جنگ و رخدادهای آن است که "غربت پلاک 13" به علت اینکه به اتفاقات پس از جنگ می‌پردازد و بار دراماتیک بالایی از این لحاظ در آن وجود دارد مورد دعوت برای حضور در این جشنواره قرار گرفت.

این کارگردان تئاتر گفت: ما دو اجرا در جشنواره و یک اجرا در دانشگاه هنر دراماتیک آلمان با نقد و بررسی اثر خواهیم داشت و چون اجرای ما متکی بر دیالوگ است نمایش همراه بالا نویس و ترجمه اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: این اثر نمایشی به زندگی 3 شخصیت می‌پردازد و در واقع ادامه نمایش قبلی من با نام "سکوتی با سه نقطه" است که در خانه هنرمندان اجرا شد.

عطایی فر بیان کرد: در این اثر بازیگرانی از جمله یعقوب صباحی، علی اوسیوند، محمد فرشته نژاد و مهتاب باجلان ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/54/53