به گزارش خبرگزاری هنر ایران، عزت الله ضرغامی در همایش افق رسانه با تبریک انتخاب شایسته و مبارک دکتر روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران و قدردانی از حضور وی در این همایش افزود: جناب آقای دکتر روحانی شخصیتی انقلابی، مبارز، پرتلاش و موفق در صحنه‌های خدمت به ملت بوده‌اند.

وی گفت: رسانه ملی با برخورداری از 160 شبکه تلویزیونی و رادیویی در سطح ملی، استانی و فراملی با توانمندی بسیار بالا در تولید انبوه انواع ساختارهای رسانه‌یی اعم از فیلم، سریال، انیمیشن تا تولیدات خبری، گزارشی و اطلاع‌رسانی فعالیت دارد.

ضرغامی افزود: برنامه‌های آموزشی و معرفتی و تولیدات حوزه‌های مختلف تخصصی در شبکه‌های ویژه و موضوعی،‌ از دیگر تولیدات رسانه ملی متجلی شده و ظرفیتی بی‌بدیل است که به عنوان بازوی پرتوان نظام در خدمت آقای دکتر روحانی و دولت خدمتگزار خواهد بود.

وی گفت: این وظیفه ماست و با اشتیاق کامل و با انگیزه بالا آماده‌ایم تا مانند گذشته مأموریت‌هایی که در موضع حمایت از دولت جمهوری اسلامی داشته‌ایم، با هماهنگی رییس جمهور منتخب و دیدگاه هایی که دارند به نتیجه برسانیم.

ضرغامی افزود : ملت ایران با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنند و اگر چه در این سال ها رقبای دیگری با فناوری های مختلفی که فراهم شده در صحنه حضور یافته اند اما هیچ یک نتوانستند رابطه ملت را با صدا و سیمای جمهوری اسلامی قطع کنند.

رییس صداوسیما گفت: خلق صحنه های بزرگ ملی مانند همین انتخابات که در تاریخ به یادگار خواهند ماند به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مرهون تلاش هایی است که همکاران عزیز ما در رسانه ملی انجام می دهند و این به واسطه اعتماد مردم به آنان است.

همچنین ضرغامی در آغاز سخنانش با قدردانی از حضور رییس جمهور منتخب در صداوسیما گفت: از این که رییس جمهور منتخب لطف کردند و در نخستین روزهایی که به کار مشغول شدند در نشست افق رسانه و همکاران عزیز ما در رسانه ملی حاضر شدند صمیمانه قدردانی می کنم.

رییس سازمان صدا و سیما در ادامه سخنانش در همایش افق رسانه ملی ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور آقای روحانی در این همایش با بیان اینکه مردم به نظام و رسانه ملی اعتماد دارند، افزود: با وجود تمام تلاش‌هایی که شبکه‌های دیگر در طول انتخابات انجام دادند برای اینکه مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی دلسرد شوند و شایعات زیادی پراکندند تا مردم را ناامید و مایوس کنند، اما مردم با شور و اشتیاق حاضر شدند و انتخاب شایسته‌ای انجام دادند و فرصت مجددی برای تغییر و تنوع و شور و انگیزه و میل به خدمت رسانی به مردم ایجاد کردند.

وی اضافه کرد: امروز قطع مکرر شبکه‌های ماهواره‌یی ما از روی ماهواره‌های معروف دنیا که در طول سال گذشته به 19 بار قطعی رسید، حاکی از تاثیرگذاری و کارامدی شبکه های جمهوری اسلامی است.

رییس سازمان صداوسیما گفت: در حالی که علیه جمهوری اسلامی ایران صدها و بلکه هزاران شبکه غیر اخلاقی و معاند فعالیت می کنند، آنها تحمل چند شبکه ایران حتی شبکه ای مثل «آی فیلم» را که برنامه های نمایشی پخش می کند نداشتند.

وی افزود: امیدواریم این توانمندی ها را با کمک و راهنمایی رییس جمهور منتخب و عزیز افزایش دهیم و بتوانیم با تعامل و حسن نیت کار را پیش ببریم.

ضرغامی گفت: این امکان و این ظرفیت بی‌بدیل است و در ابعاد مختلف انجام می‌گیرد، به ویژه اگر طرح‌های بزرگ و تحولاتی در کشور بخواهد صورت گیرد رسانه ملی در آن سهیم است و خودمان را مسؤول می دانیم تا خدمات و زحمات دولت را انعکاس دهیم.

وی با بیان اینکه نظام ما یک نظام سالم است و مدیران خدمت های فراوانی به کشور می کنند، گفت: روسای جمهور قبلی خدماتی انجام دادند و این ها در سابقه کشور ماندگار خواهد شد و امیدواریم جناب آقای دکتر روحانی در این شرایط مهم و تاریخی که مسؤولیت استثنایی ریاست جمهوری و امور قوه مجریه را بر عهده می گیرند، بتوانند قدم‌های بسیار بلند و مفید و اثربخشی برای سعادت ملت ایران بردارند و ما هم با کمال افتخار در خدمت ایشان هستیم.

انتهای پیام/