به گزارش خبرگزاری هنر ایران، آخرین کتاب های منتشر شده توسط نویسندگان ایرانی و خارجی را هر روز در این صفحه با هم مرور می‌کنیم. امروز 10 کتاب در حوزه‌های داستان‌، نمایشنامه‌، طنز، شعر و پژوهش هنر روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفته است.

"ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس" هماهنگی و ارتباط تنگاتنگ ایمونولوژیست‌های پایه و بالینی در حوزه‌های مختلف باعث شد تا کتاب "ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس" با انجام ویراست هفتم به عنوان مرجعی برای دانشجویان علوم‌پایه از سوی نشر تیمور‌زاده منتشر شود. نشر تیمور‌زاده این کتاب را بهار امسال در 688 صفحه و با قیمت 29‌هزار و پانصد تومان راهی کتاب‌های حوزه پزشکی کرده است.

"هزار نکته دانستنی از قوانین مناطق آزاد" "هزار نکته دانستنی از قوانین مناطق آزاد" اثری دیگر از علیرضا بهمنی به زودی از سوی انتشارات هزاره ققنوس منتشر می‌شود. حاجی‌آبادی با اشاره به این که کتاب "هزار نکته دانستنی از قوانین مناطق آزاد" اکنون آخرین مراحل چاپ خود را طی می‌کند گفت: انتشارات هزاره ققنوس به زودی نخستین چاپ کتاب را با شمارگان هزار و 100 نسخه در 248 صفحه روانه بازار کتاب می‌ کند.

"عذر تقصیر به پیشگاه محمد(ص) و قرآن" "جان دیون پورت" کتاب عذر تقصیر به پیشگاه محمد(ص) و قرآن را به رشته تحریر درآورده و سیدغلامرضا سعیدی برگردان فارسی آن را انجام داده است. این اثر به کوشش سیدهادی خسروشاهی و همت انتشارات کلبه شروق روانه بازار کتاب شد. نخستین چاپ کتاب عذر تقصیر به پیشگاه محمد و قرآن با شمارگان یک هزار نسخه، در 375 صفحه و به بهای 80 هزار ریال از سوی نشر کلبه شروق منتشر شده است.

"جای امن گلوله‌ها" کتاب "جای امن گلوله‌ها" شامل خاطرات عبدالرضا آلبوغبیش که توسط جواد کاموربخشایش تدوین شده، به چاپ چهارم خواهد رسید.

کتاب "جای امن گلوله‌ها" تولید دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری است که در 280 صفحه، با قطع رقعی و شمارگان دو هزار و 500 نسخه توسط انتشارات سوره مهر به چاپ چهارم می‌رسد.

"اوج" تازه‌ترین اثر داستانی کامران شرفشاهی،نویسنده و شاعر با نام "اوج" به بازار آمد. "اوج" با شمارگان هزار و دویست نسخه، در 104 صفحه، به قیمت چهار هزار و 900 تومان از سوی انتشارات تجلی مهر منتشر شده است.

"پژوهش‌هایی درباره تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران" "پژوهش‌هایی درباره تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران (مجموعه مقالات سومین همایش باستان‌شناسان جوان ایران)" به‌کوشش شهرام زارع، درباره مباحث نظری، میان‌رشته‌ای و باستانشناسی در ایران و سرزمین‌های همسایه منتشر شد چاپ نخست کتاب "پژوهش‌هایی درباره تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران (مجموعه مقالات سومین همایش باستان شناسان جوان ایران)" در 256 صفحه، شمارگان یک‌هزار نسخه و بهای 18 هزار تومان از سوی انتشارات بصیرت منتشر شده است.

"مدیر تازه کار" کتاب "مدیر تازه‌کار" راهکارهای عملی برای این‌که چگونه یک مدیر تازه کار می تواند یک مدیر تمام عیار شود؟ارایه می دهد. این کتاب از سوی انتشارات ایران روانه بازار شده است. چاپ دوم کتاب "مدیر تازه‌کار" با شمارگان دو هزار نسخه در 176 صفحه به بهای 60 هزار ریال از سوی انتشارات ایران منتشر شده است.

"سرباز کوچک امام(ره)" کتاب "سرباز کوچک امام(ره)" با موضوع خاطرات اسارت مهدی طحانیان در سالن فرهنگی سیدالشهدا(ع) با حضور جمعی از نویسندگان حوزه دفاع‌مقدس رونمایی می‌شود. مراسم رونمایی کتاب"سرباز کوچک امام(ره)" ساعت 17 دوشنبه 10 تیرماه در سالن فرهنگی سیدالشهدا(ع) واقع در تهران، خیابان شهید مفتح جنوبی، پایین‌تر از میدان هفت تیر، با حضور جمعی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس و هنرمندان رونمایی می‌شود.

دیوان حافظ با خط سرلیک دیوان غزلیات خواجه حافظ شیرازی برای نخستین بار با خط سرلیک در640 صفحه با شمارگان یک هزار نسخه توسط انتشارات "تمدن" در شهر تاشکند چاپ و منتشر شد. چاپ گلستان سعدی شیرازی، ترانه های ایرانی، رباعیات خیام چاپ کتب آموزشی و درسی به زبان فارسی تاجیکی و همچنان چاپ بیش از دویست عنوان از مجموعه های نظم و نثر ادیبان فارسی زبان کشور و کتب تحقیقی استادان ادبیات فارسی از رویدادهای مهم فرهنگی ازبکستان در این زمینه به شمار می‌رود.

"جنایت جنگی" محمدباقر نیکخواه بهرامی، نویسنده کتاب "جنایت جنگی" با اشاره به نامگذاری هشتم تیر به نام روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی گفت: ایران حدود 600 بار توسط ارتش صدام، مورد حمله شیمیایی قرار گرفت که آن‌ها را در کتاب "جنایت جنگی" تبیین کرده‌ام.

پایان پیام/