بهزاد شیشه گران نقاش و گرافیست در گفت‌وگو گفت: از 23 سال پیش یکی از دغدغه هایم خلق نقاشی هایی مجسمه گونه بود که در سال های جاری توانسته ام این ایده را اجرا کنم و مجموعه ای از نقاشی های این مجموعه را سال گذشته در گالری آریا به نمایش بگذارم.

به گفته شیشه گران؛ نقاشی مجسمه های اخیر او همچون نمایشگاه پیشین اش در قطع مربع خواهد بود و ابعاد مختلفی دارند.

او درباره این مجموعه گفت: فرم و نوع کارها به گونه ای است که به تعداد افراد می توان برداشت های مختلفی از این مجموعه کرد و من می خواهم نظرات مختلف را درباره این مجموعه داشته باشم.

نقاشی های این مجموعه با اکرولیک برروی بوم و ترکیب مواد خلق شده اند و این نمایشگاه دهمین نمایشگاه انفرادی او به شمار می رود شیشه گران تاکنون در بیش از 90 نمایشگاه گروهی نیز شرکت کرده است.

شیشه گران درباره این دوره از نقاشی هایش گفت: به نظرم این دوره بسیار دارای اهمیت است و همچنان قصد دارم این دوره را ادامه بدهم چون می دانم برآیند خوبی در پی خواهد داشت.

این نقاش گفت: آثار جدیدم با نقاشی های پیشین تفاوت فاحشی دارد و نظرات مخاطبان برایم دارای اهمیت است.

وی افزود: من نقاش تجربه گرا هستم و اگر قرار باشد کسی دوره های کاری من را بررسی کند؛ من 19 دوره را در نقاشی پشت سر گذاشته ام و نقاشی های هر دوره من با دوره پیشین تفاوت دارد.

بهزاد شیشه‌گران متولد 1331 تهران است. او در هنرستان هنرهای زیبای تهران تحصیل کرد و سپس در رشته گرافیک از دانشگاه هنر در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شد.

او نمایشگاه‌های نقاشی وپوستربسیاری را به ‌صورت جمعی و انفرادی برگزار کرده است.

نقاشی پرتره شاعران و نویسندگان ازجمله احمد شاملو و نقاشی از چهره غلامرضا تختی که در قالب نمایشگاه و کتاب ارائه شد از جمله فعالیت های هنری این نقاش و گرافیست است.

انتهای پیام/

320/32