به گزارش هنرآنلاین، مدیر کل ارشاد مازندران با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در تجربه نخست خود با استقبال هنرمندان روبرو شد و در بخش مستند 7 اثر ، نماهنگ 3 اثر،داستانی26اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی ابراهیمی افزود: در بخش عکس نیز 133 اثر توسط 14 هنرمند عکاس به جشنواره ارسال شده است. وی افزود: آیین اختتامیه جشنواره شانزدهم تیر ماه در ساری برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بخش دیگر سخنانش بیان کرد: اعتیاد ارزش های بنیادین ما را مورد مخاطره قرار داده است و در ایجاد مشکلاتی همچون طلاق، همسرآزاری، فرار از خانه، خودکشی و دیگر آسیب های نوپدید نقش کلیدی ایفا می کند.

وی گفت: نقش خانواده در عرصه فرهنگی و ‏پیشگیری بی‌نظیر است و آموزش خانواده ها در خصوص مهارتهای زندگی و ‏همچنین سبک های فرزند پروری می‌تواند پیشگیری اولیه را بوجود آورد.

ابراهیمی تاکید کرد: امیدواریم رسانه‌های گروهی استان با اطلاع‌رسانی‌‌ای گسترده در مورد مضرات آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد به پایین آمدن آمار جرم و آسیب‌ها در استان کمک کنند.

وی اجرای برنامه های فرهنگی، آگاه سازی جامعه و اطلاع رسانی بهترین راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد برشمرد و گفت: بهبود وضعیت اشتغال جوانان، برنامه ریزی برای اوقات فراغت مردم، توسعه ورزش های همگانی، تقویت اعتقادات دینی و معنوی در جامعه و تقویت بنیان خانواده برای مقابله با آسیب ها و معضلات اجتماعی باید با جدیت از سوی مسئولان پیگیری و اجرایی شود.

انتهای پیام/38