به گزارش هنرآنلاین، علی صادقی فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است که هم اکنون در تهران مشغول به فعالیت می باشد. وی تا کنون درچندین نمایشگاه معتبر دیگر نیز آثار خود را به نمایش گذاشته است.

صادقی درباره ی ایده شکل گیری این نمایشگاه گفت:ایده ی یک مجموعه کار که ممکن است به نمایشگاه بیانجامد برای من هیچ گاه به یکباره اتفاق نیافتاده است. ایده ی من برای نقاشی از شکل نگاه کردن من به زندگی و اطرافم شکل می گیرد. نقاشی برای من، تمام چیزهایی است که بر انسان می آید. هیچوقت نمی خواهم درام را از کار بگیرم چون حس می کنم در غیر اینصورت از واقعیت موجود به عافیت طلبی پناه برده ام.

صادقی همچنین درباره ی عنوان نمایشگاه اضافه کرد: عنوان نمایشگاه نیز حاصل همین درام است "روز-مرگی" حاصل یک زندگی زیسته شده است. تداوم تصاویر "روز-مرگی" به "روزمرگی" تبدیل شده است.

وی در پایان درباره ی سبک های کار شده در آثار ارائه شده در این نمایشگاه افزود: کارهای این مجموعه اکسپرسیونیستی است و میان آبستره و فیگوراتیو در کشمکش است. رفتن به سمت آبستره تا حدی برایم ترسناک است هرچند کارهایم که به آبستره نزدیک شده همچنان نشانه ای از حضور انسانی را با خود دارد. نمی خواهم انسان را که مسئله ی اصلی من در نقاشی است، حذف کنم.

انتهای پیام/38