به گزارش هنرآنلاین؛ علیرضا داوودنژاد با تاکید بر لزوم ارج نهادن مسئولان فرهنگی به ابعاد مختلف پرچم و فرهنگ‌سازی در بین مردم افزود: زمانی که حس میهن‌پرستی در بین مردم به وجود بیاید، خیلی از کارهای فرهنگی قابلیت عملیاتی شدن دارد و می‌توان مردم را تشویق کرد که برنامه‌های شبکه‌های داخلی را ببینند و از شبکه‌های غیر فرهنگی خارجی استفاده نکنند.

کارگردان فیلم سینمایی"مرهم" تصریح کرد: تقویت حس هویت ملی با استفاده از نماد پرچم، می‌تواند موجب جلوگیری از روی آوردن مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای و رونق بیش از پیش سینما و تلویزیون شود.

کارگردان پیشکسوت کشورمان با اشاره به توجه به میهن‌پرستی در فیلم‌هایش با استفاده از نمادهای ملی تاکید کرد: در دو فیلم "نیاز" و "خلع سلاح" وجوه هویتی و میهن‌پرستی به خوبی مورد استفاده قرار گرفته است. البته این نگاه از قبل طراحی شده نبود و چون مملکتم را دوست دارم، در فیلم‌هایم ناخودآگاه به آن می‌پردازم.

نخستین جشنواره پرچم در سه رشته عکس، پوستر و نقاشی کودک و نوجوان، به ریاست ناصر امین‌زاده و دبیری محسن یونسی، به همت مدیریت فرهنگی- هنری منطقه پنج و با محوریت فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

320/32