به گزارش هنرآنلاین، سید ناصر امامی میبدی از یزد به عنوان یکی از میزبانان برگزاری رقابت‌های منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه یاد کرد و بیان کرد: استان یزد به عنوان برگزارکننده منطقه دو این همایش، میزبان هنرمندانی از استان‌های یزد، اصفهان، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان خواهد بود.

دبیر اجرایی همایش منطقه دو جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه افزود: این همایش 18 تا 20 شهریورماه سال جاری در نخستین شهر خشت خام جهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این همایش اندیشیده شده است، بیان کرد: این همایش علاوه بر یزد به صورت منطقه‌ای در شهرهای یاسوج، بجنورد، خرم‌آباد و تبریز نیز برگزار می‌شود.

امامی میبدی افزود: گروه‌های نمایشی راه یافته به همایش منطقه‌ای پس ازعبور از این مرحله در بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه حضور خواهند یافت.

سرپرست حوزه هنری استان به استعدادهای خوب نمایشی در یزد اشاره کرد و گفت: برگزاری این گونه همایش‌ها روند رو به رشد تئاتر استان‌ها را تسریع می‌بخشد.

وی حمایت و پشتیبانی از گروه‌های نمایشی را از مهم‌ترین برنامه‌های واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد دانست و ادامه داد: پنج گروه نمایشی از استان یزد در حال آماده سازی خود برای راه‌یابی به این همایش هستند. بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه، مهر ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/