به گزارش هنرآنلاین؛ جلیل باقری گفت: پرچم هویت و شناسنامه هر کشوری به شمار می‌رود و بی شک در هر همایش یا مجمع بین‌المللی که شرکت می‌کنیم ، نخستین نگاهمان به پرچم است که نشانگر اعتبار و اقتدار هر کشوری است.

جانباز قطع نخاعی دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: من به‌عنوان یک ایرانی افتخار داشته‌ام که در مسابقات و میدان‌های ملی و بین‌المللی با کسب مدال، نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم و بهترین لحظات زندگی من زمانی بوده که توسط بنده پرچم ایران برافراشته شده است.

قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک 2012 لندن تصریح کرد: هنگام برافراشته شدن پرچم سه رنگ ایران در عرصه‌های مختلف از جمله میدان ورزش به جهانیان ثابت می‌کنیم که همواره ایران و ایرانی در قله‌های موفقیت قرار دارد و مهم‌تر از آن این است که به همگان بفهمانیم افتخارات و پیروزی‌هایی که ایران به دست می‌آورد مدیون خون شهدا و هشت سال دوران دفاع مقدس است.

باقری با اشاره به این‌که هنگام پرتاب وزنه در مسابقات مختلف لباس منقش به پرچم ایران را بر تن می‌کنم، گفت: پوشیدن این لباس مقدس، انگیزه و اعتماد به نفس من را افزایش می‌دهد و پس از موفقیت و کسب مدال به خود می‌بالم که نماینده 75 میلیون نفر هستم و عامل خوشحالی ملت ایران شده‌ام. خلاصه این‌که بدون پرچم نمی‌شود موجودیت خود را در میادین بین‌المللی اعلام کرد.

نخستین جشنواره پرچم در سه رشته عکس، پوستر و نقاشی کودک و نوجوان، به ریاست ناصر امین‌زاده و دبیری محسن یونسی، به همت مدیریت فرهنگی- هنری منطقه پنج و با محوریت فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

320/32