به گزارش هنرآنلاین، امیرحسین حریری معاون هنری تماشاخانه ایرانشهر گفت: از اواخر تیر ماه سال جاری، در سالن شماره یک این مجموعه نمایش «نام همه مصلوبان عیسی است» به کارگردانی ایوب آقاخانی و در تماشاخانه استاد سمندریان نیز طبق اعلام قبلی نمایش «کابوس‌های خنده‌دار برای شب و چندتایی هم برای روز، اگر تصمیم گرفته باشی دوباره بخوابی روی همان تختی که آن را گم کرده‌ای در روزگاری دور که دیگر به یادش نداری»» به کارگردانی رضا حداد روی صحنه خواهد رفت.

حریری افزود: با توجه به استقبال صورت گرفته فصل بهار از نمایشهای این مجموعه، در روزهای پایان هفته و شنبه ها نیز برای برخی از این نمایشها، اجرای مضاعف پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش: در دهه دوم تیرماه سال جاری برنامه های نمایشی این تماشاخانه بدین شرح اعلام میشود:

در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر؛ "شام با دوستان" عنوان نمایشنامه ای است که دونالدمارگولیز آن را نوشته و زهره جواهری ترجمه نموده، و با بازی نیکی کریمی، امیررضا دلاوری، بهناز جعفری و احمد ساعتچیان در طول هفته به جز شنبه، ساعت 18:30 به مدت زمان 85 دقیقه به روی صحنه می رود.

همچنین نمایش دیگری با عنوان "مرد بالشی" نوشته مارتین مک دونا و ترجمه زهرا جواهری به کارگردانی مشترک محمد یعقوبی و آیدا کیخایی و با بازی پیام دهکردی، احمد مهرانفر، نوید محمد زاده و علی سرابی هر شب ساعت 20:30 به مدت زمان 110 دقیقه و با قیمت بلیط 20 هزار تومان به روی صحنه میرود.

این خبر در پایان می افزاید: سالن استاد سمندریان در ساعت 20 ، با نمایش "یرما" نوشته فدریکو گارسیا لورکا و ترجمه احمد شاملو و با بازی وحید آجرلو، مهدی اعتماد سعید، مجتبی آقا میرزایی، سارا اکبری، مسعود جهانبخش، نسرین درخشان زاده، سارا رسول زاده، ساناز روشنی، مصطفی ساسانی، پریسا صبوری، یلدا عباسی و شهلا ندری اجراهای خود را ادامه می دهد. بلیط این نمایش به بهائ 20 هزار تومان و مدت زمان 120 دقیقه تا اواخر تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر میزبان مشتاقان است.

انتهای پیام/52/53