به گزارش هنرآنلاین، محمد یوسفی زاده دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند، نمایش های راه یافته به بخش بازبینی جشنواره را در دو بخش صحنه ای و خیابانی به شرح زیر اعلام کرد.

بخش صحنه ای: نمایش های "اتاق" به کارگردانی رضا کوه کمری، "جدامانده" به کارگردانی پریا اختیاری، "خانه بدون سقف" به کارگردانی یاسین اخلاقی، "باد که می نویسد" به کارگردانی سیدمجتبی موسوی و مصطفی آذری، "زنده به گور" به کارگردانی طاهره خلیل زاده، "مارش پیروزی" و "کفترها" به کارگردانی احد اجاق زاده، "نقل سرخ" به کارگردانی مصطفی آذری، "عاشقی با طعم سیب" به کارگردانی رضا آقاحسینی، "دعوت" به کارگردانی کاظم استادی، "ممقوت" به کارگردانی شبنم سقا حسینی، "بوسه بر زخم" به کارگردانی مهدی صالحیار و "بعدازظهر یک ماهیگیری" به کارگردانی الهام اشرفی.

بخش خیابانی: نمایش های "نوشدارو بعد از مرگ سهراب" به کارگردانی علی رضا شکوهمند، "کمدی نفوذ" به کارگردانی امین جاودانی، "آرش" به کارگردانی امیر نعمتی، "سایاچی لار" به کارگردانی حسین صادقی اقدم و "من، تو، اشتباه" به کارگردانی کاظم استادی. نمایش های مشروط به بازبینی در بخش صحنه ای: "کفش ها" به کارگردانی ساناز درویشی، "سجده بر خاک" به کارگردانی یونس شهباز، "من من" به کارگردانی امین حاجی اکبری و "هدیه ناتمام" به کارگردانی مصطفی جنتی.

گفتنی است، یازدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند با حضور گروه های نمایشی شهرستان های مرند، جلفا، هادی شهر، شبستر و صوفیان به میزبانی اداره ارشاد شهرستان مرند با همکاری انجمن هنر های نمایشی شهرستان مرند هفته آخر مردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/