به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه درام اکشن و علمی تخیلی بهشت را نیل بلومکمپ خودش به رشته تحریر درآورده و داستان آن در سال 2154 میلادی روی می‌دهد. در سال 2145 میلادی در حالیکه عده کمی از انسان‌های بسیار ثروتمند در یک ایستگاه فضایی که به بهشت معروف است در رفاه و امنیت کامل زندگی می‌کنند، جمعیت فراوانی از انسان‌ها در کره زمین که هیچ شباهتی به زمین امروزی ندارد و بیشتر به یک مخروبه می‌ماند، در نهایت فقر و درماندگی روزگار سپیری می‌کنند و تمام امیدشان به ظهور مردی است که معتقدند می‌توانند به این بی‌عدالتی و زندگی دوقطبی پایان دهد.

صحنه‌های این فیلم که با هزینه 120 میلیون دلار و توسط کمپانی‌های تری‌استار پیکچرز، مدیا رایت کپیتال و QED انترتیمنت تهیه و تولید شده در کانادا و بریتیش کلمبیا فیلمبرداری شده و مراحل فنی پس از تولید آن نیز در استودیو سونی پیکچرز انجام شده است. همچنین از نکات قابل توجه این فیلم که باعث شده سازندگانش به فروش خوب آن در گیشه بسیار امیدوار باشند حضور همزمان جودی فاستر، بازیگر شناخته شده و مطرح سینما، پس از دو سال دوری از پرده نقره‌ای، در کنار مت دیمون باشد.

به نوشته نیویورک ‌پست، مت دیمون این روزها در حالی مشغول نقش‌آفرینی در جدیدترین فیلم جورج کلونی با عنوان "مردان محافظ" است، که دو فیلم "بهشت" و "معادله صفر" با بازی او مراحل فنی پس از تولید را برای اکران در سال جاری میلادی سپری می‌کند. همچنین این ستاره سینما امسال سریال تلویزیونی "خانه‌ دروغ" و فیلم سینمایی "Behind the Candelabra" را نیز آماده پخش دارد.

مت دیمون، جودی فاستر، شارلوت کوپلی، ویلیام فیچنر، آلیس براگا، تالیسا سوتو، دیئگو لونا، کارلی پوپ، میشل شانکس، اونا گرائور، فاران تیر، جررد کسو، جوز پابلو کانتیلو، ترری چن و واگنر مورا بازیگران درام اکشن "بهشت" هستند.

انتهای پیام/32/