به گزارش هنرآنلاین، علی رضا خلیلی امروز با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قم تمدید شد گفت: به دلیل تقارن فراخوان این جشنواره در زمان برگزاری انتخابات و درخواست‌های متعدد هنرمندان، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا هفتم تیرماه تمدید شد.

وی با اشاره به بخش‌های گوناگون جشنواره پیشگیری از اعتیاد بیان کرد: این جشنواره در بخش‌های شعر، عکس، فیلم کوتاه، خبر، گزارش، فیلم مستند، نماهنگ، پیام کوتاه و طراحی پوستر با موضوعات و مباحث اعتیاد به مواد مخدر و آسیب‌های مختلف ناشی از آن برگزار می‌شود.

مسئول واحد پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با تاکید بر اینکه آثار مطلوبی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است تصریح کرد: با وجود اینکه جشنواره پیشگیری از اعتیاد به صورت استانی برگزار می‌شود ولی شاهد ارسال آثاری از استان‌های گلستان، تبریز، مرکزی و ... بودیم که اقبال هنرمندان را به این جشنواره نشان می‌داد.

وی ضمن دعوت از هنرمندان، اصحاب رسانه برای شرکت در این جشنواره فزود: علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های ذکر شده، آثار خود را تا هفتم تیرماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ارسال کنند.

خلیلی اضافه کرد: پس از داوری نهایی آثار ارسالی در هفته مبارزه با مواد مخدر، در اختتامیه این جشنواره که روز 11 تیرماه سال جاری در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود از برگزیدگان و فعالان عرصه‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ادبی و رسانه‌ها تقدیر و تجلیل خواهند شد.

وی با تبیین شرایط و نحوه شرکت در بخش‌های این مسابقه با موضوع پیشگیری اولیه از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی با محوریت خانواده و جوانان، گفت: در بخش فیلم کوتاه و مستند، مدت زمان فیلم مستند نباید بیش از 40 دقیقه و فیلم کوتاه از 25 دقیقه تجاوز کند.

دبیر دومین جشنواره پیشگیری از اعتیاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلام استان قم ادامه داد: در بخش عکس هیچ‌گونه محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی به صورت رنگی و یا سیاه و سفید وجود ندارد.

وی همچنین آثار ارسالی در بخش شعر را در تمامی قالب‌های شعر قابل قبول دانست و گفت: علاقه‌مندان به بخش پیامک این جشنواره نیز می‌توانند پیام‌های خود را با توجه به موضوع جشنواره از طریق سامانه پیام کوتاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به شماره 100030251 ارسال کنند.

مسئول واحد پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تبیین شرایط بخش خبر و گزارش بیان کرد: خبر و گزارش ارسالی باید در یکی از رسانه‌های مکتوب و یا اینترنتی درج و مورد تأیید رسانه مورد نظر واقع شود.

خلیلی در بخش پایانی سخنان خویش خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره 32114246 تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل به نشانیwww.ershadqom.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/38