به گزارش هنرآنلاین، حوزه هنری استان سمنان در نمایشگاه اطلاع ‏رسانی برنامه‏‏ های اوقات فراغت جوانان استان سمنان که از چهارم تیر ماه سال جاری آغاز شده است، با ارائه تولیدات و محصولات خود، دوره‏های آموزشی حوزه هنری استان در فصل تابستان سال جاری را نیز به اطلاع علاقه‏مندان می‏رساند.

بنا بر این گزارش، مشاوره و استعدادیابی رشته‏ های ادبی و هنری به علاقه‏ مندان در طول برگزاری نمایشگاه در کافه هنر، ارائه کتب منتشر شده توسط حوزه هنری استان سمنان و منتخبی از کتب انتشارات سوره مهر، ثبت نام از علاقه‏مندان در دوره‏های آموزشی فصل تابستان و عضوگیری در دفاتر تخصصی حوزه هنری استان از دیگر اقدامات حوزه هنری استان سمنان در این نمایشگاه است.

نمایشگاه اطلاع ‏رسانی برنامه‏ های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استان سمنان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و با همکاری دستگاه‏های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان و حضور دستگاه‏های دولتی و غیردولتی برگزار شده است.

علاقه ‏مندان برای بازدید از این نمایشگاه و غرفه حوزه هنری استان سمنان می‏توانند تا 9 تیر ماه سال جاری از ساعت 17 تا 22 به مجموعه پارک شقایق سمنان مراجعه کنند.

انتهای پیام/