به گزارش هنرآنلاین، رئیس حوزه هنری استان اردبیل در نشست با جمعی از هنرمندان در اردبیل بیان کرد:‌ برگزاری نمایشگاه‌ها و همچنین معرفی آثار منتخب هنری هنرمندان استان اردبیل یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های حوزه هنری است که در سال‌های اخیر سعی شده در این زمینه اقدامات هماهنگ با دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین تلاش خود هنرمندان صورت گیرد.

ساسان ناطق افزود: ما در فصل تابستان بهترین فرصت را برای نمایش آثار هنری هنرمندان در مجموعه‌های هنری و نگارخانه‌ها فراهم کردیم تا علاقمندان بتوانند از این فضا استفاده کنند.

مهدی طوایی‌حمیدی، کارشناس ارتباط تصویری 70 اثر را با استفاده از تکنیک اکریلیک برای نمایش در این نمایشگاه آماده کرده است. این تعداد اثر در طول دو سال و از90 تا امسال تهیه شده است.

طوایی‌حمیدی پیش از این در 18 نمایشگاه گروهی شرکت داشته و این نخستین بار است که آثار خود را در یک نمایشگاه انفرادی به نمایش می گذارد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 18 روز پنج‌شنبه شش تیرماه در نگارخانه خطایی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار می‌شود.

بازدید از این نمایشگاه از 6 تا 11 تیر ماه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 13 و 16 تا 19 عصر برای عموم و علاقمندان به هنر نقاشی آزاد است.

همچنین نقد و بررسی آثار شرکت داده شده در این نمایشگاه در طول برگزاری این نمایشگاه با حضور اساتید برجسته هنری استان و هنرجویان حوزه هنری استان در محل نمایشگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/