به گزارش هنرآنلاین، سید رضا موسوی بیان کرد: به منظور آشنایی شهروندان با استعدادهای هنری و تأثیر آن بر زندگیشان، فرهنگسرای ولاء همزمان با تابستان 92 اقدام به برگزاری کارگاه ‌های آموزشی متعدد از جمله طراحی و نقاشی کرده است، آموزش راه‌ های ساده کسب و کار، ترویج و احیای هنر نقاشی، توسعه خوداشتغالی و کارآفرینی از دیگر اهداف برگزاری ورک ‌شاپهای نقاشی است.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر تعداد 20 هنرجو در این کارگاه ثبت ‌نام کرده‌ اند طراحی و نقاشی، زیر نظر ابوالفضل تاجیک مدرس این دوره‌ ها که 19 سال در این زمینه فعالیت داشته است، برگزار می ‌شود.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 تهران ادامه داد: ابوالفضل تاجیک دارای مدرک کارشناسی اقتصاد بوده و تقدیر نامه های زیادی را در حوزه هنر از جبهه و حوزه هنری داشته است، این دوره‌ها در 10 جلسه و شش آیتم آموزش داده می‌ شود.

وی عنوان کرد: در این دوره‌ ها خطوط افقی و عمودی، طراحی چهره به صورت اجزاء، آناتومی صورت، صورت خطی، سیاه قلم، آبرنگ، گواش، رنگ روغن و مداد رنگی آموزش داده می ‌شود، علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه‌ ها می‌ توانند به فرهنگسرای ولاء واقع در میدان نماز شهرری مراجعه کنند.

انتهای پیام/