به گزارش خبرنگار سینما خبرگزاری هنر ایران، فیلم هایی که به تازگی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده اند، سلیقه هر طیف مختلف از مخاطبان را در بر می گیرد. سه فیلمی که به تازگی در شبکه ویدئویی توزیع شدند در ژانرهای مختلف تولید شده اند که به معرفی این فیلم ها می پردازیم:

"مرگ کسب و کار من است" ، روایتی متفاوت

فیلم "مرگ کسب و کار من است" به تازگی با همت موسسه رسانه های تصویری در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این فیلم اولین ساخته امیر ثقفی در مقام کارگردان است که مورد تحسین نویسندگان و منتقدان سینمای ایران واقع شد. اولین نمایش این فیلم در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر بود.

سه جوان فقیر روستایی به منظور امرار معاش خانواده های خود، مجبور می گردند از دکل فشار قوی برق روستا دزدی کنند. ناگهان یکی از آنها به نام یوسف توسط برق کشته می شود و…

در این فیلم : پژمان بازغی، امیر آقایی، مریم بوبانی، کامران تفتی، ماه چهره خلیلی، رامین راستاد، اکبر سنگی . . به ایفای نقش پرداختند.

"سلام بر فرشتگان" ، فیلم آرام کودکانه

فرزاد اژدری در اولین فیلمش ثابت کرد دغدغه سینمای کودک دارد و این جنس سینما را به خوبی می شناسد و در ساخته اولش "سلام بر فرشتگان" توانست موفق عمل کند. این فیلم به تازگی بوسیله موسسه فرهنگی و هنری قرن جدید در شبکه ویدئویی توزیع شده است و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

این فیلم داستان درباره دختر بچه‌ای به نام شادی است که برای زنده نگه داشتن مادربزرگ بیمار خود دست به کارهای عجیبی می‌زند.

علیرضا خمسه، شمسی فضل‌الهی، ماه چهره خلیلی، محسن مجیب، اصغر نقی‌زاده، سیدبهرام سروری نژاد، مریم توکلی، طوفان مهردادیان، فرزین اژدری، کیمیا حسینی و ایلیا مجیدیدر این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

"گلوگاه شیطان" ، فیلم دفاع مقدسی

"گلوگاه شیطان" به کارگردانی حمید بهمنی با همت ویدئو رسانه ریز موج در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. "گلوگاه شیطان" از فیلم های شتخص و مهم سینمای دفاع مقدس است که آن طور که شایسته اش بود دیده نشد. این فیلم در سی امین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت.

فیلم گلوگاه شطان داستان عملیات والفجر ۸ را به تصویر می کشد و مقطع بین سال ۶۲ تا ۶۴ را روایت می‌کند. در این فیلم عملیات هوایی، جنگ در آب و خشکی به تصویر ‌کشیده می‌شود …

در فیلم گلوگاه شیطان جمشید هاشم پور ، پوریا پورسرخ ، محمد حاتمی راد ، علیرضا کمالی نژاد ، سیدمهدی حیدری ، امین زندگانی و … به ایفای نقش می پردازند.

پایان پیام/