به گزارش هنرآنلاین، مرتضی اسماعیلی طبا با تاکید بر لزوم توجه به ترویج دین و فرهنگ در زمان اوج حضور مذهبی مردم در استان قم گفت: اداره کل ارشاد در راستای مصوبات ستاد تسهیلات زائران استان قم اقدام به برپایی دو نمایشگاه عکس مهدوی، شامل پوسترهای مهدوی در منطقه چهارمردان کرده است.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه شامل پوسترهای فرهنگی و هنری، تابلوهای مهدوی و آثار هنرمندان شاخص استان در صحن حضرت جوادالائمه(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) و با همکاری آستان مقدس آن حضرت از دیگر برنامه‌هایی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ایام نیمه شعبان برگزار کرده است.

اسماعیلی طبا افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این ایام، برپایی ایستگاه صلواتی کنار درب سه مسجد مقدس جمکران به همراه ایجاد پایگاه فرهنگی برای عرضه نرم افزار‌های مهدوی با تخفیف ویژه به زائرین و مجاورین مسجد مقدس جمکران است.

مدیرکل ارشاد استان قم ادامه داد: نصب انواع بنر در سطح شهر به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان(عج) یکی دیگر از اقداماتی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در راستای ترویج فرهنگ مهدوی انجام داده است.

وی تصریح کرد: توزیع اقلام فرهنگی و هنری در بین زائرین و مجاورین مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان از دیگر اقداماتی است که این اداره کل در زمان برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های نیمه شعبان انجام داده است.

انتهای پیام/