به گزارش هنرآنلاین، مصطفی مردانی یکشنبه‌شب در نشست ستاد بزرگداشت شهید کشتکار اعلام کرد: دبیرخانه ستاد بزرگداشت یادواره هنرمند شهید غلامرضا کشتکار، شهید اسوه سال ۹۲بسیج هنرمندان کشور در سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرد.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، یادواره شهید هنرمند کشتکار چهارم تیر ماه سال جاری در سالگرد شهادت این شهید گرانقدر در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده ادبی و هنری در قالب شعر، نقاشی، خوشنویسی و … با موضوع این شهید در هنگام برگزاری یادواره از دیگر فعالیت‌های جانبی این ستاد است.

مردانی با اعلام آمادگی یادواره برای دریافت آثار هنرمندان تا تاریخ ۲۰ خرداد، گفت: هنرمندان علاقمند به حضور در این یادواره و نمایشگاه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه مرکزی مستقر در سازمان بسیج هنرمندان استان یا کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌های محل سکونت خود ارسال کنند.

شهید هنرمند غلامرضا کشتکار در سال ۱۳۴۲در روستانی چاه خانی شهرستان دشتستان متولد و در تاریخ چهارم تیرماه سال 67 به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این شهید والامقام علاوه بر فعالیت در رشته های تئاتر و نویسندگی شاگردان بسیاری را نیز تربیت کرده است.

علاقمندان به ارتباط با دبیرخانه ستاد بزرگداشت این هنرمند شهید می‌توانند به سازمان بسیج هنرمندان استان واقع در خیابان جانبازان، ساختمان بنیاد مسکن شهرستان بوشهر، طبقه چهارم، واحد ۱۱۵ مراجعه و یا با تلفکس ۵۵۵۵۸۹۰ تماس حاصل کنند. انتهای بیام/