عاطفه تهرانی بازیگر تئاتر و کارگردان نمایش وقتی وودی آلن مادام بواری را ترجیح می دهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری هنر ایران گفت: برای من به عنوان کارگردان نمایش مهم است که چه کسی طراحی لباس گروه را در دست میگیرد و باید بگویم کارگردانان باید به این موضوع بپردازند و اهمیت بدهند تا همه قشر از جامعه از دیدن نمایش و یا حتی فیلم آنها لذت ببرند.

وی ادامه داد: نوع پوشش بازیگرها در اینکه نقششان قابل باور جلوه کند بسیار تاثیرگذار است و اگر به این مقوله توجه نشود تماشاگر هوشمندانه ری اکشن نشان می دهد و در واقع به بازیگر اعتماد نمیکند و بازیگر و حتی در اغلب نمایش را پس میزند.

این بازیگر جوان با بیان اینکه موفقیت طراحان ما در عرصه پوشاک چشمگیر است،ابراز کرد: نسبت به سال های گذشته مردم بیشتر به سمت و سوی لباس های ایرانی می روند و از لباس هایی که در کشورهای خارجی تولید می شود دیگر خبری در بازار لباس ما به گوش نمی رسد و این امر من و بسیاری از هنرمندان را خوشنود کرده است و امیدوار هستم هر روز بیشتر از قبل شاهد پیشرفت کشورمان در عرصه پوشاک باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: طراحان لباس حاضر در جامعه باید با توجه به فرهنگ هر قشر از جامعه، فصول، سلیقه های خاص و خیلی موضوعات کوچک دیگر طراحی لباس انجام بدهند و به آنها نیز توجه کنند. در این صورت است که در حرفه خود صاحب سبک و موفقیت خواهند شد و همیشه طرفداران خود را راضی برای خود نگه خواهند داشت.

انتهای پیام/62