وحید آقاپور در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: نمایش "ایوانف" نوشته و کارگردانی امیررضا کوهستانی بیش از یک سال پیش در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.

وی ادامه داد: پس از آن از شهرها و کشورهای مختلف برای اجرای مجدد این اثر دعوت شد که از 21 تا 31 خرداد مه سال جاری موفق شدیم دو اجرا در شهرهای بروکسل بلژیک و هانوفر آلمان داشته باشیم و با استقبال خوبی مواجه شد؛ البته چند روزنامه آلمانی هم نقدهایی برای این اثر نوشتند.

نمایش "ایوانف" نوشته آنتوان چخوف است که امیررضا کوهستانی آن را در پاییز سال 90 در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برد. در اجرای این اثر نمایشی که با استقبال مخاطبان و منتقدان تئاتر همراه بود و جایزه اثر برگزیده در سال 90 را از جشن کانون منتقدان و نویسندگان تئاتر از آن خود کرد، حسن معجونی، وحید آقاپور، علی باقری، رضا بهبودی، نگار جواهریان، سعید چنگیزیان، مهین صدری، فاطمه فخرایی، فریبا کامران و محمدرضا نجفی به ایفای نقش می‌پردازند.

کوهستانی با استفاده از شیوه اجرایی متفاوتی نسبت به اجراهای کلاسیک آثار چخوف، نمایش "ایوانف" را به صحنه برد. این کارگردان جوان تئاتر نمایش "ایوانف" را به همراه گروه خود در کشور آلمان طی یک هفته پیش‌رو به صحنه می‌برد.

سال گذشته هم نمایش "دیوار چهارم" به کارگردانی امیررضا کوهستانی و با حضور رامبد جوان و نگار جواهریان در مؤسسه بین‌المللی اکو اجرا شد که اجرای این نمایش نیز با استقبال مخاطبان و منتقدان تئاتر همراه بود.

انتهای پیام/52/53