بابک اطمینانی درگفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین با اعلام این خبرگفت: در سال جاری قصد برپایی نمایشگاه در ایران ندارم و دو ماه دیگر ایران را برای برپایی یک دوره آموزشی در باره نقطه نظرات نقاشانه و آکادمیک خود به مقصد آمریکا ترک خواهم کرد.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه های که با آنها همکاری خواهم داشت قطعی نشده اند و مشغول تعامل هستیم. اطمینانی درباره برنامه هایی که در این سفر پی خواهد گرفت گفت: در این سفر قصد دارم که چند کارگاه آموزشی نقاشی به همراه یک نمایشگاه از نقاشی های اخیرم برپا کنم.

آخرین نمایشگاه بابک اطمینانی در ایران؛"فرازمینی ها" نام داشت که به همراه مجسمه های شایا شهرستانی ومهسا کریمی زاده با انتخاب و نمایشگاه گردآوری بابک اطمینانی آبان ماه سال گذشته در گالری اعتماد برپا شد.

نقاشی های "فرا زمینی"، درشمارآخرین کارهای این هنرمند محسوب می شود .

بابک اطمینانی متولد 1335 تهران است. اطمینانی عضو شورای انتخاب و داوری ششمین بی‌ینال نقاشی تهران، مشاورکمیته داوری و آموزش انجمن نقاشان ایران بوده‌است و دردانشکده‌های هنرایرانی نقاشی تدریس می‌کند. او درنمایشگاه‌های فردی و گروهی زیادی ازجمله سومین دوسالانه نقاشی داکا بنگلادش و نمایشگاه نقاشان ایرانی مقیم آمریکا، دانشگاه کالیفرنیا شرکت کرده است. او جایزه اول و لوح تقدیر چهارمین دوسالانه نقاشی جهان اسلام در سال ۱۳۸۵ را دریافت کرده‌است. او نخستین نمایشگاه اش را در 28 سالگی در آمریکا برپا کرده است. سبک کاری او به دوره های مختلفی تقسیم می شود.

انتهای پیام/

320/32