به گزارش هنرآنلاین، غلامرضا منتظری گفت: جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) فرصت مغتنمی برای آشنایی اقشار مختلف با معارف ناب رضوی از طریق فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

وی افزود: جشنواره امام رضا(ع) رخدادی که امروز آوازه‌اش از مرزهای سیاسی و اجتماعی کشور عبور کرده و به یک رخداد بزرگ بین‌المللی تبدیل شده است.

منتظری با بیان اینکه استان گلستان نیز میزبان پنجمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی است، تصریح کرد: این جشنواره پس از تحقق در استان گلستان روند صعودی به خود گرفته و هر سال به جهت کمیت و کیفیت رشد معنا داری داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: این جشنواره در سال جاری متفاوت‌تر از سال‌های پیشین برگزار خواهد شد.

وی گفت: هفته فرهنگ رضوی با رویکرد کودک و نوجوان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دستگاه های فرهنگی در دهه کرامت برگزار می‌شود.

منتظری بیان کرد: هفته فرهنگ رضوی استان با شروع دهه کرامت آغاز و در آستانه ولادت امام رضا(ع) به پایان می‌رسد.

وی افزود: در برنامه های دهه کرامت و هفته فرهنگ رضوی تلاش شده در کنار کمیت فعالیت‌ها به ویژه برنامه های نمایشگاهی به جاذبه و شکوه این رخداد توجه ویژه ای مبذول شود.

منتظری گفت: برای نقش آفرینان این رخداد به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان سهم ویژه ای مهیا شده و برای نخستین بار مقرر شده شورای سیاست گذاری این رخداد از بین گروه های سنی کودک، نوجوان و جوان انتخاب شود و مسئولیت بخش‌های مختلف نیز به این مجموعه محول شود تا بر زیبایی و جاذبه این برنامه فرهنگی و هنری افزوده شود.

انتهای پیام/38