مهری نوازانی طراح لباس پیشکسوت کشورمان در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران درباره طرح های خود توضیح داد و گفت: تمامی طرح های من به سبک کلاسیک و مدرن است و اصلا علاقه ای به تلفیق این دو سبک که کاملا با هم فرق دارند ندارم اما متاسفانه افراد عادی جامعه فرق این دو سبک را نمی دانند. آنها تصور اشتباهی از این سبک ها دارند و فکر می کنند کاملا به هم شبیه هستند و فقط کمی اسم هایشان متفاوت از یکدیگر است.

او در ادامه افزود: طرح های کلاسیک دوخت بسیار ساده دارند و اصولا باید از یک یا دو رنگ استفاده کنند که این روزها چندان توجهی به این اصل ها و قوانین نمی شود و البته باید از سبک مدرن بگویم که این سبک کاملا به روز است و هر طرح و اثری که مُد روز شود یک جورایی هم مدرن محسوب می شود اصول این طرح این است تا جای که امکان دارد در دوره خود به مُد روز و آداب و رسوم و حتی فرهنگ آن زمان نزدیک باشد.

نوازانی بیان کرد: طراح خوب و علاقه مندان مد و لباس با سلیقه های جور وا جور در هر نقطعه از کشور عزیزمان و حتی در سطح جهانی وجود دارند و سخت مشغول کار هستند و در ایده های خود غرق شده اند.

وی اضافه کرد: کار پرثمر و مفید مسئولان، طراحان خلاق و حتی خیاط های تجربی ماهر در عرصه پوشاک و فعالیت های صنف پوشاک جای خوشحالی دارد و امیدوار هستم با جدیت و خلاقیت های بیشتری از سوی مسئولان و افراد جامعه در این راستا روبه رو باشیم.

این هنرمند در پایان یک پیشنهاد حرفه ای به دوستداران مد و لباس و مخاطبین هنرآنلاین داد و گفت: به نظر من و به قول قدیمی‌ترهایمان هرچه ساده تر؛ زیبا تر. باید بگویم من به شدت از لباس هایی که به سبک کلاسیک هستند و هم ساده و هم باشکوه هستند در نوع پوشش خود استفاده میکنم و همیشه از این سبک حمایت خواهم کرد. به علاقه مندان مد و لباس پیشنهاد میکنم برای یک بار هم شده لباس های کلاسیک را امتحان کنند.

انتهای پیام/62