به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری هیات داوران بخش های مختلف خود را معرفی کرد.

براساس این گزارش، هیأت داوران در بخش دیداری نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری با حضور مجید مجیدی- کارگردان و کارشناس سینما و تلویزیون ، احمدرضا معتمدی- کارگردان و کارشناس سینما، محمود اربابی- فیلم‌نامه نویس و کارشناس سینما و تلویزیون، مجید رضابالا- کارشناس فرهنگی، سینما و تلویزیون ، اکبر نبوی- مستندساز، روزنامه‌نگار و منتقد سینما و تلویزیون، محسن مقصودی- مستندساز و مجری و نیز حسین سالارآملی از اعضای شورای سیاستگذاری نخسین جشنواره رسانه، علم، فناوری بعنوان اعضای هیأت داوران انتخاب شدند.

همچنین در بخش عکس نیز محمدحسین حیدری- کارشناس رسانه و عکاس، مجتبی آقایی- کارشناس رسانه و عکاس و محمد صاحبکار از اعضای شورای سیاستگذاری نخسین جشنواره رسانه، علم، فناوری بعنوان اعضای هیأت داوران انتخاب شدند.

نخستین جشنواره رسانه، علم، فناوری با دبیرکلی پرویز کرمی و به همت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و با همکاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 31 تیرماه سال جاری در تهران برگزار می‌گردد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن دبیرخانه جشنواره در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شماره 83532047 یا با پست الکترونیکی mf@isti.ir ارتباط برقرار کنند.

پایان پیام/