واهیک هارتونیان، مدرس هنر و نمایشگاه‎گردان این نمایشگاه که "خواب" نام دارد؛ در گفت‎وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی هنرآنلاین، گفت: این نمایشگاه که یکم تیرماه افتتاح می‎شود، مجموعه‎ای از آثار نقاشی هنرجویان من است که در یک کارگاه هنر خلاقه شکل گرفته است.

ی افزود: در این نمایشگاه 10 اثر از 10 بانوی هنرمند ؛ سهیلا آقا جعفری، پریسا پوررنج‎بر، نصیرا، یوسفی، زاهره دنیا دیده، فرزانه افشاری بخش، شیوا عراقیانی فر، مرضیه آشیان، معصومه خدابخشی، سارا سعادت فر و ندا صمدی به نمایش گذاشته می‎شود که با تکنیک‌‌های رنگ روغن و اکریلیک خلق شده‌اند.

این مدرس هنر درباره نحوه کار هنرمندان در کارگاه خلاقه هنر و انتخاب موضوع خواب برای این نمایشگاه نیز توضیح داد: ما همیشه به صورت گروهی کار می‏‌کنیم، هر هنرمندی موضوعی را پیشنهاد می‎کند و موضوع کسی برای کار پیشنهادی خود بهترین تحلیل را ارائه دهد انتخاب می‏‌شود تا همه روی آن کار کنند.

هارتونیان ادامه داد: این نمایشگاه تنها درباره خواب نیست بلکه هرچیز مرتبطی با این موضوع مانند خواب دیدن را نیز شامل می‏شود. ما درمورد این سوژه پژوهش کردیم و دیدیم که هنرمندان بزرگ با آن چگونه برخورد کرده‎اند و در نهایت هرکدام از ما به صورت مستقل و در سبک مورد علاقه خود روی موضوع کار کردیم تا اینکه آثار این نمایشگاه شکل گرفت.

وی همچنین گفت: این نخستین نمایشگاه این هنرمند است و آثار ارائه شده در آن از 700هزار تا یک میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارند.

نمایشگاه "خواب" از یکم تا ششم تیرماه در گالری الهه برپاست و علاقه‎مندان برای بازدید از آن می‏‌توانند به گالری الهه واقع در خیابان آفریقا- خیابان تور- بن بست امنیت- پلاک 3 مراجعه کنند انتهای پیام/ 65/32