ایوب آقاخانی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: نمایشنامه‎‌ای را با عنوان "سه‌گانه پاریسی" نوشته‌ام که قرار است توسط پریسا مقتدی کارگردانی شود.

وی ادامه داد: البته در روزهای اخیر پیشنهادات متعددی برای بازیگری داشته‌ام اما از آنجا که بیشتر تمرکزم را روی کارگردانی جدیدترین تئاترم یعنی "نام همه مصلوبان عیسی است" گذاشته‌ام این پیشنهادات را قبول نکردم.

آقاخانی با اشاره به احتمال ایفای نقش در نمایش "سه‌گانه پاریسی" گفت: البته از آنجا که این متن از آنِ خود من است و با خانم مقتدی مذاکراتی درباره بازی من داشته ایم احتمال دارد در این نمایش ایفای نقش داشته باشم.

این نمایشنامه‌نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر تصریح کرد: قرار است "سه‌گانه پاریسی" در آینده نزدیک روی صحنه یکی از سالن های نمایشی تئاترشهر برود.

ایوب آقاخانی قرار است نمایش "نام همه مصلوبان عیسی است" را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرد و از تکمیل گروه بازیگران و آغاز تمرین های این نمایش خبر داد.

نمایش" نام همه مصلوبان عیسی است" با حضور 11 بازیگر به عنوان جدیدترین کار گروه نمایش "پوشه" به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی از پایان تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

انتهای پیام/52/53