به گزارش هنرآنلاین، فهیمه عسکری؛ مسوول واحد آموزش گفت: حوزه هنری استان با آغاز فصل تابستان کارگاه های خود را در تمام مقاطع سنی و در رشته های طراحی و نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، تذهیب، اسکیس و راندو، ماکت سازی، کارگاه عکاسی، تصویربرداری، کارگاه شعر، کارگاه داستان، نمایشنامه نویسی، فیلم نامه نویسی، آهنگسازی، موسیقی، سرود و تواشیح، فتوشاپ، انیمیشن و فیلم سازی برگزار می کند.

عسکری افزود: واحد آموزش حوزه هنری استان با دارا بودن سابقه در زمینه آموزش توانسته در تامین نیازهای تربیتی و هنری جوانان و نوجوانان این استان نقش موثری را ایفا نماید. از ویژگی های این دوره ها می توان به بهره گیری از مدرسان فعال و با تجربه استان، ارسال آثار رایگان به جشنواره ها، مسابقات و بینال ها، برگزاری نشست های تخصصی با حضور اساتید دانشگاهی مرکز، انتشار مجموعه آثار هنرجویان و... اشاره نمود.

یادآور می شود ثبت نام در کلاس های ترم تابستان تا پایان خرداد ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به واحد آموزش حوزه هنری واقع در خیابان طالقانی، بین طالقانی 6و8، جنب قنادی مقدم مراجعه و یا با شماره تلفن های 2228092-2228093 تماس و یا به سایت حوزه هنری استان خراسان جنوبی به آدرس www.Artbirjand.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/