به گزارش هنرآنلاین، حمیدرضا آتشی اظهار داشت: بانوان هنرمند نیشابوری تاکنون در زمینه‌های مختلف هنری توانسته‌اند با خلق آثار منحصر به فرد گام سبقت را از دیگر شهرستان‌ها ربوده و همیشه دارای مقام‌های کشوری و بین‌المللی شوند و در حال حاضر نیز نمایشگاه نقاشی سارگُل در معرض دید عموم قرار داد‌ه‌اند.

وی گفت: نمایشگاه نقاشی سارگُل آثار بانوی هنرمند نیشابوری سارا منظوری است که شامل 25 اثر رنگ روغن و با موضوع طبیعت، طبیعت بی جان و چهره در ابعاد 70*50 تا 120*90 سانتی‌متر در معرض دید عموم قرار دارد.

آتشی خاطرنشان کرد: این نخستین نمایشگاه انفرادی بانوی هنرمند نیشابوری سارا منظوری است که به سبک رئالیسم و زحمات طاقت فرسای هفت سال که زیر نظر استاد محمد علی فضلی آموزش دیده آثار خود را ارائه کرده است.

مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری به هدف از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج هنر نقاشی در بین جامعه هنری به ویژه بانوان و تشویق این قشر مهم جامعه و نقد و بررسی آثار وی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی سارگل تا 30 خرداد 92 همه روزه از ساعت 17 تا 20 بعدازظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور دایر است.

انتهای پیام/