به گزارش هنرآنلاین، یحیی امیری در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان اظهار کرد: این نمایشگاه در سطح کیفی بالایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آثار نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام از 76 کشور دنیا ارسال شده است، تصریح کرد: از بین این آثار 150 عکس به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده است.

رئیس اداره ارشاد شهرستان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام برای افزایش ارتباط بصری هنرمندان عکاس شهر زنجان برگزار شده است، گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی نوعی آموزش برای هنرمندان عکاس شهر زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تکنیک‌های مختلف به کار رفته در عکس‌های نمایشگاه در نوع خود بی‌بدیل هستند، تصریح کرد: کسانی که به طور حرفه‌ای کار عکاسی را دنبال می‌کنند می‌توانند از این عکس‌ها استفاده مثبتی داشته باشند.

امیری با اشاره به اینکه موضوع آثار نمایشگاه عکس‌ خیام آزاد، چشم‌انداز و نجوم است، گفت: هنر محدودیت ندارد و موضوع بیشتر آثار ارسالی آزاد است.

وی اضافه کرد: باید موضوعات عکاسی در سطح آزاد باشد تا هنرمند بتواند خلاقیت خود را نشان دهد.

رئیس اداره ارشاد شهرستان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه عکس خیام در تهران نیز برگزار شده است، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه آموزش هنرمندان عکاس شهر زنجان است.

وی با بیان اینکه در کنار این نمایشگاه برای علاقه‌مندان کارگاه ورک شاپ نیز برگزار می‌شود، گفت: هنرمندان و عکاسان می‌توانند در این فضا و کلاس‌ها شرکت کنند.

امیری گفت: از همه هنرمندان و عکاسان شهر زنجان برای بازدید از نمایشگاه عکس خیام دعوت می‌شود.

انتهای پیام/