به گزارش هنرآنلاین، دکتر محمدرضا ریاضی با پیشینه‌ای ارزشمند در زمینه آموزش و پژوهش تاریخ هنر روز جمعه 31 خرداد در آموزشگاه ایده سخنرانی خواهد کرد.

دکتر ریاضی که در کارنامه کاری و فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی خود، ریاست کتابخانه موزه ملی ایران، عضویت در شورای پژوهشی موزه ملی ایران، نماینده سازمان میراث فرهنگی در کمیته حافظه جهانی یونسکو و مدرس تاریخ هنر ایران و جهان در دانشکده‌های هنر دانشگاه تهران، الزهرا، شهید بهشتی(بنیاد ایرانشناسی)، دانشگاه هنر، مرکز آموزش عالی میرات فرهنگی، دانشگاه هنر اصفهان و ... را دارد؛ دارای بیش از 70 کتاب و مقاله در مورد هنر و تمدن ایران و جهان است.

کتاب‌های فهرست نسخ خطی موزه ملی ایران، کتاب اصفهان، راهنمای موزه ملی ایران، فهرست نسخ خطی پزشکی کتابخانه های سازمان میراث فرهنگی، سیر پژوهش های فرانسویان در ایران، فرهنگ مصور اصطلاحات هنر ایران، ترجمه کتاب طرح‌های اسلامی، کتاب طرح‌ها و نقوش پارچه‌ها و لباس‌های ساسانی، آثارخانه در ایران، فرهنگ مصور نگاره‌های ورزشی، تاریخ هنر جهان و... از جمله آثار این نویسنده و پژوهشگر هنری است.

محمدرضا ریاضی در نشست بررسی "تاریخ هنر جهان"، سیر تحول هنر و رسیدن به مکاتب هنری مختلف را برای علاقمندان مرور می‌کند. این نشست ساعت 16 روز جمعه 31 خرداد ماه در آموزشگاه ایده برگزار می شود و ورود برای تمامی علاقمندان آزاد است.

آموزشگاه تخصصی "ایده" در سلسله نشست‌های با اساتید رشته‌های مختلف هنری، موضوعات عمومی هنر را به علاقمندان ارائه می دهد. آموزشگاه تخصصی ایده در خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمالی، کوچه هجدهم پلاک 26 واقع است.

انتهای پیام/ 65/32