به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی درگذشت جلیل شهناز اسطوره تارنوازی موسیقی ایران ، شاه آبادی معاون هنری وزیر ارشاد طی پیامی این ضایعه را به جامعه موسیقی ایران تسلیت گفت .

حمید شاه آبادی در این پیام آورده است: موسیقی ایران برگرفته از فرهنگ اصیل مردم کشورمان است که در طول تاریخ تکامل یافته و همواره با معنویت عجین بوده است. در این راستای، هنرمندان متعهد برای پویایی و پیشرفت این هنر اصیل گام های استواری برداشته اند که حاصل آن امروز در دستان جوانان برومند این مرز و بوم است.

استاد جلیل شهناز به حق یکی از وام داران و حافظان این موسیقی اصیل بوده و هست که نام او برای همیشه بر تارک هنر این مرز و بوم خواهد درخشید.

بی شک فقدان این هنرمند تاثیرگذار موسیقی ایران ، ضایعه دردناکی برای فرهنگ و هنر کشورمان محسوب می شد که همه اهالی این عرصه را اندوهناک کرده است.

من به نوبه خود این ضایعه تاسف بار را به خانواده استاد شهناز و جامعه موسیقی ایران تسلیت می گویم و از خداوند منان برای ایشان طلب مغفرت و آمرزش و برای خانواده ایشان نیز صبر و شکیبایی مسئلت دارم. پایان پیام/