به گزارش هنرآنلاین، سید علی زمزم گفت: جشنواره از سوی این اداره کل و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قاین با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کانون فیلم و عکس قاین برگزار خواهد شد.

وی افزود: ارزیابی و معرفی بهترین فیلم کوتاه، فیلم نامه و عکس تولید شده در یک سال گذشته در خراسان جنوبی و جذب و شکوفایی استعدادهای این بخش از هنر برخی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

زمزم؛ شناسایی هنرمندان خلاق و قابلیتهای فیلم سازی و عکاسی استان، ایجاد انگیزه در بین هنرمندان جوان و ارتقای آگاهی نسل جوان فیلم ساز و عکاس را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

زمزم تصریح کرد: آثار قابل ارائه به جشنواره باید در زمینه فیلم مستند و داستانی کوتاه، نماهنگ، فیلم نامه و عکس روی دی وی دی تهیه و ارسال شود.

سرپرست معاونت هنری اداره کل ارشاد خراسان جنوبی گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره ارشاد شهرستان قاین مراجعه و یا با تلفن 05625226440تماس حاصل و یا به ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان های استان مراجعه نمایند.

وی افزود: علاقمندان همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره، به سایت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی به نشانی www.khj.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

سرپرست معاونت هنری اداره کل ارشاد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره 15 مردادماه 92 می باشد، یادآور شد مراسم اختتامیه جشنواره 3 و 4 شهریورماه سالجاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/