به گزارش هنرآنلاین، محمدرضا سوقندی در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: جشنواره امسال هم مانند سال گذشته در سه بخش داستان بلند، کوتاه و کوتاه کوتاه (مینی مال) با رویکردی جدید برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نهمین جشنواره داستان های رضوی با عناوین و موضوعاتی چون سیره عملی و عملی امام رضا (ع)، سفر امام رضا (ع) از مدینه تا مرو، اصحاب و یاران امام رضا (ع)، مناظرات حضرت و روایات مرتبط با ایشان و سایر موضاعاتی که با فرهنگ رضوی در ارتباط است به صورت تخصصی تر به موضوع خواهد پرداخت.

دبیر نهمین ملی جشنواره داستان های رضوی با بیان اینکه تمام گروه های سنی فرصت شرکت در این جشنواره را دارند اظهار امیدواری کرد که با توجه به تجربه هشت دوره قبل و عنایت ویژه امام رضا (ع)، جشنواره امسال هم إنشاالله با استقبال خوب نویسندگان و اهالی فرهنگ و ادب کشور روبرو شود.

وی افزود: نهمین جشنواره ملی داستان های رضوی کبوتر حرم از سری برنامه های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) همزمان با دهه کرامت، روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور در سمنان برگزار می‌شود.

سوقندی اظهار داشت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع)، شناسایی، معرفی تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار گسترده این آثار است.

دبیر نهمین ملی جشنواره داستان های رضوی مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره ملی داستان های رضوی کبوتر حرم در سمنان‌ را تا بیستم مرداد ذکر کرد و گفت: زمان انتخاب آثار اول شهریور و زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره شانزدهم شهریور است.

وی افزود: برای نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است.

سوقندی در خاتمه افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را، با توجه به شرایط این جشنواره، به نشانی دبیرخانه جشنواره kabotar@ershadsem.com ارسال کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نهمین جشنواره ملی داستانهای رضوی کبوتر حرم با شماره تلفن ۰۲۳۱- ۳۳۴۰۸۵۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/