به گزارش هنرآنلاین، «بازار تئاتر کودک و نوجوان»، این دوازده نشست تخصصی طی 4 روز در سالن کنفرانس مرکز آفرینش های شماره 1 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

نشست «ویژه‌ی ادبیات نمایشی کودک و نوجوان» با حضور سیدصادق رضایی، علی گنج‌کریمی، دکتر بهرام جلالی‌پور، سیدعلی کاشفی‌خوانساری، امیرحسین صادق‌زاده، هیوا امینی و نویسندگان نمایشنامه‌های کودک و نوجوان یکشنبه ( 9تیر) ساعت 15 تا 17:30 میزبان علاقه مندان است.

«کاربردهای درام در تئاتر کودک و نوجوان» نیز عنوان نشست دیگری است که با سخنرانی دکتر اردشیر صالح‌پور و داوود کیانیان یکشنبه (9تیر) ساعت 18تا 19:30 برگزار می شود.

نشست «عروسک و عروسک‌های نمایشی» با حضور مجید قادری دوشنبه (10تیر) ساعت 10 برگزار می شود.

نشست «کارت نمایش» با حضور فائزه فیض نیز دوشنبه (10تیر)، ساعت 11 برپا خواهد شد.

«تئاتر کودک و نوجوان ملل- چشم‌انداز آینده» با حضور نمایندگان تئاتر کشورهای شرکت‌کننده در بازار ساعت 15تا 17:30 دوشنبه (10تیر) پذیرای علاقه مندان است.

«بررسی نقش رسانه در توسعه و ترویج تئاتر کودک و نوجوان» عنوان نشست دیگری است که با حضور دکتر حمیدرضا مدقق و منوچهر اکبرلو در همین روز ساعت 18تا 19:30 برپا می شود.

نشست «کانون مخاطبان تئاتر» با حضور راضیه میکاییل‌زاده و رضا میکاییل‌زاده سه‌شنبه(11تیر) ساعت 10 برپا خواهد شد. «قصه‌گویی از شاهنامه» با حضور فرزانه اخوت نیز سه‌شنبه (11تیر) ساعت 11 برگزار می شود.

«چشم‌انداز تئاتر کودک و نوجوان از نگاه دبیران جشنواره‌ها» با حضور حسین مسافرآستانه، شهرام کرمی، دکتر حسن دولت‌آبادی، نعمتی، دکتر رحمت امینی و حسین موذن در همین روز ساعت 15تا 17:30 برپا خواهد شد.

در نشست «ضرورت ها و کاربردهای فانتزی در نمایش کودک و نوجوان» آزاده پورمختار، شیوا مسعودی حضور دارند که سه‌شنبه (11تیر) ساعت 18تا 19:30 برپا می شود.

«مواد در نمایش عروسکی» نشستی است که با حضور هما جدیکار که چهارشنبه (12 تیر) ساعت 10 برگزار خواهد شد.

«کودک، تئاتر، رسانه» با حضور گروهی از پژوهشگران چهارشنبه(12تیر) ساعت 11 تا 13 به عنوان آخرین نشست پذیرای علاقه مندان است.

بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» از 8 تا 12 تیر با دبیری مجید امرایی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/53