به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی "خوابم می آد" محصول سال 1390 به نویسندگی احمد رفیع‌زاده و کارگردانی رضا عطاران است و بازیگرانی همچون اکبر عبدی، مریلا زارعی، رضا عطاران، ویشکا آسایش ، ملوک محمدی ، سروش صحت، ناصر گیتی‌جاه ، اصغر سمسارزاده ، حسین محب اهری، فاطمه هاشمی، سیروس میمنت و عزت الله مهرآوران در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

سینمایی "خوابم می آد" که به مناسبت اعیاد شعبانیه اکران می شود داستان شخصی به نام رضا، معلمی ساده و درستکاری است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با زن‌ها دچار مشکل است و با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست.

این فیلم در سی امین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی در بخش نگاه نو (رضا عطاران) ، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد ( اکبر عبدی ) و لوح تقدیر بهترین بازیگر مرد (ناصر گیتی جاه) را از آن خود کند.

در این برنامه پس از اکران، موضوعات روانشناسی فیلم توسط متخصص روانشناسی تحلیل روانشناختی می شود. شایان ذکر است کافه سینمای تالار هنر هر هفته جمعه ها ساعت 16:30 عصر فیلم های سینمایی ایران،‌جهان و مستند اکران می کند و حضور برای عموم رایگان است.

خانواده های علاقمند جهت تماشای این فیلم می توانند روز جمعه 31 خرداد ساعت 16:30 به تالار هنر واقع در میدان لاله مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 5660881 تماس و یا به سایت www.Arthall.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/