احمد کاوری در گفت و گو با خبرنگار سینما خبرگزاری هنر ایران درباره مضمون فیلم تازه اش چنین گفت: این فیلم از مضمونی اجتماعی برخوردار است که در بستری معمایی بیان می شود. هسته اصلی داستان را جستجوی زنی برای یافتن حقیقت شکل می دهد و زن در جریان جستجویش برای یافتن واقعیت هایی که در اطرافش رخ داده و او از آنها بی اطلاع بوده، به هویت تازه ای از آدم های پیرامون اش دست پیدا می کند. عبور کردن از این مسیر سخت و گاه آزار دهنده، باعث شده تا زن بیشتر و بهتر علاوه بر یافتن و پذیرفتن واقعیات موفق به بازیابی خود شود.

کارگردان فیلم "خودزنی" اضافه کرد: تمام فضاهای این فیلم شهری است و در شهر تهران فیلمبرداری خواهد شد. بعد از دریافت پروانه ی ساخت، اقدامات اولیه ای که برای پیش تولید لازم است انجام گرفته و تمام برنامه ریزی ها به گونه ای خواهد بود که این فیلم در جشنواره سی و دوم فجر رونمایی شود.

براساس این گزارش، فیلمنامه "آی با کلاه" توسط احمد کاوری نوشته شده و در مدت پیش تولید با همراهی مهدی فیوضی کارگردان بازنویسی و تغییرات نهایی آن انجام خواهد گرفت.

هنوز هیچ کدام از عوامل فیلم مشخص نشده اند اما از حضور طاهر امانی به عنوان مدیر تولید و فرشاد گل سفیدی به عنوان مدیر فیلمبرداری در پروانه ساخت نام برده شده است.

در خلاصه داستان "آی با کلاه" آمده است: هدی، همسرش سعید را در حادثه ای مشکوک از دست می-دهد و مجبور شده برای تأمین هزینه های زندگی خود و تنها فرزندش ترلان، سخت کار کند. با ورود عده ای ناشناس به زندگی هدی که به دنبال یافتن اطلاعات خاصی در باره سعید هستند، به گذشته شوهرش مشکوک شده و جستجویی رابرای یافتن حقیقت آغاز می کند. در جریان این جستجو به هویت جدیدی از سعید و آدم هایی که در زندگی اش حضور دارند، دست پیدا می کند.

پایان پیام/