به گزارش هنرآنلاین، حجت الاسلام آفتابی با حضور در بیمارستان بیستون از وضعیت جسمانی و بیماری این شاعر کرمانشاه جویا شد.

حجت الاسلام آفتابی در این عیادت گفت : وظیفه ذاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه به اصحاب فرهنگ و هنر است و اصحاب فرهنگ و هنر در تمامی حوزه‌ها نیازمند حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و ما نیز باید در هر شرایطی از آن‌ها حمایت و دلجویی کنیم.

وی افزود : سلامتی هنرمندان باعث می‌شود تا ظرفیت و توانمندی‌های های حوزه فرهنگ و هنر نمود بیشتری پیدا کند و نیاز است هنرمندان به ویژه شاعران که دارای روحیات لطیفی هستند از سلامتی لازم برخوردار باشند.

وی در این دیدار برای سلامتی این شاعر کرمانشاهی دعا و آرزوی سلامتی کرد .

در این دیدار محمد رضا فتاحی با تشکر از ابراز لطف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : این لطف شما بیانگر توجه و احترام به حوزه فرهنگ و هنر و تکریم جایگاه شاعران است و در ادامه گوشه های اشعار خود را که وصف شهیدان سروده بود قرائت کرد.

لازم به ذکر است که بیشتر اشعار محمد رضا فتاحی به گویش کرمانشاهی است.از جمله کارهای محمد رضا فتاحی، می‌توان به کارهای مشترک وی با مرحوم منوچهر طاهرزاده (خواننده کرمانشاهی) مثل آلونک، پایین‌تر از کوچه میعاد، کوله‌بار و مجموعه‌ای از اشعار فارسی و کرمانشاهی به نام "اشک غزال و گلکم " که حدودا 13 سال پیش به چاپ رسیده است. نام برد.

محمد رضا فتاحی توانسته در جشنواره های مختلف از هیات داوران جوایزی کسب کند، از جمله آثار برتر وی که شناخته شده است می‌توان به کار هزاره سوم با موسیقی فرزاد عباسی و جمشید عزیزخانی اشاره کرد.

انتهای پیام/38