بازیگر "دوئل" در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران گفت: من همیشه حتی از زمان جوانی ام علاقه داشتم که لباس های رسمی به تن کنم و به نظرم فقط در مکان های خاصی است که می شود لباس دیگری پوشید.

او ادامه داد: طبیعتا نمی توان با کت و شلوار به باشگاه ورزشی رفت اما شلختگی در نوع پوشش مسئله ای است که من هرگز نتوانستم با آن کنار بیایم.

بازیگر قدیمی کشورمان گفت: برای من به عنوان یک آرتیست بسیار مهم است که چگونه لباس بپوشم تا کسانی که مرا الگوی خود قرار می دهند به بیراهه نروند، من در قبال تمام کسانی که به لحاظ ظاهری و رفتاری تاثیر می گیرند خود را مسئول می دانم.

بازیگر"چ" درباره نوع پوشش بازیگرها در فیلم های سینمایی گفت: در اینکه لباس نقش بسیار مهمی در باورپذیری یک کاراکتر دارد هیچ کدام ما شک نداریم اما متاسفانه در یک کست آخرین چیزی است که به آن توجه می شود مگر اینکه فیلم سینمایی یا سریال تاریخی باشد که آن وقت مجبور هستند با مطالعه آن برهه از تاریخ طراح خبر کنند و لباس طراحی کنند.

او درباره طراحانی که امروزه در کشور ما مشغول کار هستند گفت: با اینکه زمزمه هایی مبنی بر محدودیت به گوش می رسد باید بگویم اتفاقا ما طراحان بسیار خوش ذوقی داریم و در بسیاری از موارد من طرح هایی را می بینم که شگفت زده ام می کند.

انتهای پیام/62