به گزارش هنرآنلاین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جلسه دبیرخانه جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) با بیان مطلب فوق افزود: این جشنواره در ترویج فرهنگ دینی کشور به خصوص فرهنگ رضوی نقش بسزایی را ایفا نموده و مخاطبان خاص خود راهم جلب کرده است .

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی افزود: این جشنواره متبرک به نام علی بن موسی رضا(ع)به شکوفایی در ابعاد ملی و بین‌المللی رسیده است و لازم است ابزارهای فرهنگی و هنری نسبت عمق بخشی فرهنگ رضوی تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: امسال برای یازدهمین سال متوالی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در کشور و برای هشتمین سال در مازندران برگزار می‌شود.

ابراهیمی با بیان این که اهداف اصلی جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی است افزود:جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) مردمی‌ترین جشنواره فرهنگی امام رضا (ع)محسوب می شود که در سال گذشته بیش از 80 هزار نفر مخاطب داشت.

وی پیش بینی کرد امسال شاهد اقبال گسترده تر به هشتمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) باشیم.

وی در ادامه گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی «شمس توس» به نشانی www.shamstoos.irو سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به آدرس .wwwmazandaran.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/38