به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، حمید شاه‌ آبادی معاون هنری وزیر ارشاد، مهدی افضلی مدیر عامل موسسه توسعه هنرهای معاصر، مرتضی باقرنژاد، محسن کلانتری و گروهی دیگر از مسئولان معاونت هنری وزارت ارشاد، از این آسایشگاه دیدن کردند و طی یک عمل انسان دوستانه به ملاقات با جانبازان پرداختند.

در بدو ورود شاه‌آبادی به آسایشگاه، جانبازان با اجرای سرودی با محتوای هنر به معاون وزیر خیر مقدم گفتند. سپس به اتاق‌هایشان رفتند تا با آن‌ها ملاقات شود. شاه‌آبادی از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید به عمل آورد و با اهدای گل و در آغوش کشیدن جانبازان از این عزیزان تقدیر و قدردانی کرد.

از حاشیه‌های این بازدید می‌توان به ابراز احساسات یکی از جانبازان نسبت به شاه‌آبادی اشاره کرد. این آزاده دست معاون وزیر را به گرمی فشرد و گفت ما جانبازان چیزی جز این نمی‌خواهیم و تنها کسی که مردانه به ما سر می‌زند شما هستید. همه ما جانبازان هم برای شما از صمیم قلب دعا می‌کنیم.

معاون هنری وزیر ارشاد پس از بازدید از بخش‌های آسایشگاه به حیاط آمد و در کنار جانبازان به نقاشی پرداخت. وی با نگارش "یاحسین(ع)" بر روی بنر بزرگی که در حیاط پهن بود آن‌ها را در این کار گروهی همراهی کرد. بعد از آن نوبت رسید به بازدید از نگارخانه آسایشگاه. در این نگارخانه نقاشی‌هایی به دیوار نصب شده بود که همه کارهای جانبازان بود و در میانشان آثار فاخری به چشم می‌خورد و حیرت معاون وزیر را در پی داشت. در پشت این نگارخانه یک کارگاه شمع سازی قرار داشت و شمع‌های زیبایی که توسط جانبازان ساخته شده بود را در آن‌جا چیده بودند. این آزادگان تعدادی از این شمع‌ها را به شاه‌آبادی و دیگر همراهانش تقدیم کردند.

در پایان این مراسم حمید شاه‌آبادی به سالن اجتماعات آسایشگاه دعوت شد و به تماشای تئاتر عروسکی جانبازان پرداخت. سپس معاون هنری وزیر ارشاد در سخنرانی کوتاهش حضور خود و دیگر همکارانش را برای ادای احترام به جانبازان دانست و از همه این عزیزان که سلامت خود را برای ملت ایران به خطر انداختند تشکر کرد. وی از جانبازان خواست تا با هنر آشتی کنند که موثر ترین دارو برایشان همین هنر است.

گزارش تصویری مرتبط