به گزارش هنرآنلاین، انجمن شعر و داستان،کانون فیلم و عکس و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برنامه های مختلفی در سطح شهر و اداره به این مناسبت برگزار کردند.

کانون فیلم و عکس و اعضای آن نمایشگاهی در محیط اداره ارشاد رامهرمز برپا کردند که در 2 بخش در معرض دید عموم قرار گرفت که بخش اول شامل نمایشگاه عکس امام و کودکان و بخش دوم نمایشگاهی از پوسترها و عکس‌های امام بود.

از سویی انجمن شعر و داستان رامهرمز عصر شعری ویژه کتاب امام راحل با عنوان "محرم راز" برگزار کردند که با استقبال خوبی از سوی منتقدان و اعضای انجمن مواجه شد.

در این برنامه پس از عرض تسلیت توسط حمدالله احمدی رییس این انجمن به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد شعری از امام راحل خوانده شد.

سپس سید شهاب‌الدین طباطبایی یکی از اعضای انجمن به نقد کتاب "محرم راز" تالیف امام خمینی (ره) پرداخت و به جنبه‌ها،دیدگاه‌ها و ویژگی‌های مختلف شعر امام همچون عشق و عرفان،قرآن و حدیث، سیاست و غیره اشاره کرد.

گفتنی است، کانون‌های فرهنگی و هنری جماران،انتظار،صاحب‌الزمان و غیره نیز برنامه های عزاداری ویژه رحلت امام خمینی (ره)، قیام خونین 15 خرداد و جشن مبعث را در مساجد شهرستان برگزار کردند.

انتهای پیام/38