مسعود نورمحمدیان درباره اجرای نمایش "پشت شیشه‌ها" به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: متن اثر از نوشته های دهه 60 محمد چرمشیر است که البته امروز مابه‌ازاهای بسیاری در جامعه ما دارد.

وی ادامه داد: داستان درمورد آدم‌ها و ایده‌آلهایشان صحبت می‌کند و از وجوه استعاری متن چرمشیر بسیار بهره گرفته‌ایم؛ داستان درباره دو عروسک پشت ویترین است که درباره خواسته و آرزوهای خود با یکدیگر صحبت می‌کنند.

کارگردان نمایش "پشت شیشه‌ها" گفت: نمایش ما در فاز نخست اجراهای کارگاه نمایش باران انتخاب شد و ار این بابت بسیار خرسندم و امیدوارم به مرور این مجموعه جایگاه خود را در بین تئاتری ها پیدا کرده و به یک سالن شناخته شده در مرکز تهران تبدیل شود.

نورمحمدیان با اشاره به اینکه موسسه باران پیش‌قراول تئاتر خصوصی شده است تصریح کرد: این مجموعه دارای آکوستیک و امکانات نوری، صوتی و اتاق رژی مناسبی است ولی امیدوارم در ادامه راه با حمایت مدیران و مسئولان بتواند مجهزتر از پیش در خدمت تئاتر کشور قرار گیرد.

نمایش "پشت شیشه‌ها" در کارگاه نمایش باران تا ۰۲ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۰ به نویسندگی محمد چرمشیر، کارگردانی مسعود نور محمدیان، تهیه کنندگی خیام وقار کاشانی و با ایفای نقش آیلار نوشهری، رویا جزینی به مدت 5 دقیقه به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/52/53