محمد رضا جعفری بهنام مدیر اجرایی گروه موسیقی آوای مهربانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران درباره نوع پوشش گروه آوای مهربانی مطرح کرد:نوع پوشش مانند سال های پیش و دیگر کنسرت های اجرا شده است و برای کنسرت های تیرماه سعی کرده ایم بیشتر بر روی موسیقی فکر کنیم و کمتر به مسائل پوشش و طراحی لباس اعضای گروه بپردازیم اما این به این معنا نیست که کاملا و بدون فکر کردن لازم برای اعضای گروه لباس انتخاب خواهیم کرد.

مدیر اجرایی آوای مهربانی در جواب به این سوال که چه شخصی طراحی لباس گروه را انجام می دهد بیان کرد:گروه موسیقی آوای مهربانی طراح لباس ندارد و همانطور که همه علاقه مندان گروه ما می دانند شخص سهیلا پور گرامی "سرپرست و خواننده گروه"طراحی لباس اعضای گروه را به عهده گرفته است.

وی در ادامه اضافه کرد:سهیلا پور گرامی فردی به شدت هنر دوست و خلاق است و به تمام شاخه های هنر احترام میگذارد و سعی میکند همیشه دستی در انواع هنر ها داشته باشد که یکی از این هنر ها طراحی لباس و دوخت است.

جعفری بهنام در پایان گفت:اعضای گروه کنسرت گروه موسیقی آوای مهربانی در تیرماه 11نفر است که شش نفر آن را خانم و پنج نفر گروه را آقایان تشکیل می دهند که تمامی لباس اعضا را سهیلا پور گرامی طراحی خواهد کرد.

انتهای پیام/62